Jak probíhá zřízení sídla
Chci nezávaznou konzultaci
Zvolíte si, jak často chcete dostávat faktury (každé 3 měsíce, 1 rok, 2 roky). Čím delší období zvolíte, tím nižší bude měsíční nájemné.
Pokud budete spokojeni s cenou a chcete s námi uzavřít smlouvu, stačí nám vyplnit kontaktní formulář nebo nás můžete kontaktovat telefonicky. Na základě těchto údajů Vám do 1 hodiny připravíme smlouvu, pro potřeby zápisu sídla do OR, souhlas s umístěním sídla a výpis z katastru nemovitostí (u fyzických osob souhlas s místem podnikání). Při podpisu smlouvy je třeba uhradit nájemné minimálně za první 3 měsíce; tj. zvolíte-li fakturaci tříměsíční, nebo za prvních 12 měsíců při fakturaci roční a nebo za 24 měsíců při fakturaci dvouroční.
Pokud se nebudete moci k podpisu a uhradě první platby dostavit osobně, pošleme Vám smlouvy připravené k podpisu spolu se zálohovou fakturou poštou. Hned jak bude platba připsána na účet a budeme mít podepsanou smlouvu, zasíláme Vám náš souhlas s umístěním sídla a výpis z katastru nemovitostí. pokud bude vašim přáním abychom změnu sídla v Obchodním rejstříku vyřídili za Vás, je cena služby 1000Kč. Připravíme pro Vás patřičný formulář, který ověřeně podepíšete a pošlete nám zpět.
Vše ostatní zařídíme za Vás.